Andra februari

Jaha idag kom dommen på posten, ja beviset på att man börjar bli gammal. Din allmänna pension. Jahopp. Roligt. När ska man börja tänka på att man kommer bli änu äldere, orka tänka. Nej, jag tänker inte tänka på det utan leva i nuet, leva på pengarna jag har nu, sen när man blir gammal ska man väl ha barn som tar hand om en, vilken plan jag har, eller inte ? Får skaffa mig en rik man som får ta hand om mig så har vi allt löst redan. jag orkar i alla fall inte tänka på min pension nu.

Idag då, var ute och sprang. Fösta gången sen jag flyttade till Gävle. Har bara cyklat hittils sen jag flyttade hitt. Men spring turen idag var kanske den skönaste spring turen på riktgt länge man liksom flög fram som Emma beskrev för mig. Ja de blev 30 min löpning och sen hopp program. Sen då, åkte till Ikea och åt lunch. köttbullar och potatismos. mums. Nu då. Musik just nu, ska fortsätta att kolla på en grym film och om den fortsätter att vara så här bra blir det 5 av 5 stars.



Grahn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback