dag två of december

För att sprida rätt stämning så sitter jag och dekorerar apelsiner med nejlikor till tonerna av Carola, eller?
Nej, det gör jag inte alls det. Jag ljög!
Fever Ray has made me company this lovely thursday afternoon, tillsammans mår vi inte så bra, och vi låter definitivt inte bra ihop.
men annars, så vill jag bara konstatera att you gotta love the chinese!!
De går inte att undgå här på campus, de ÄR campus!
Today i shared a moment with one of 'em i tvättstugan.
Emma frågar: U gonna use both of 'em? (tvättmaskinerna)
Hon lyfter blicken från tvättpåsen och fullständigt skiner upp som en sol.
Samtidigt som hon kööör party fingrarna, hardcore party fingrar.
och säger: wwwannn pleeazzee!!
Hon kommer på sig själv och sänker ena party fingret.
Ena tvättmaskinen blir klar..
chinese: jjjåå welcååme, och pekar på tvättmaskinen.
Jag säger: No, u go ahead (hon hade ju första tjing!)
Chinese: Åååh, saank jåå och kör buddah - bugning åt mig.
You Gotta love the chinese!!
overandout
Emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback