senare.., men fortfarande samma tisdag

Samma dag, några timmar senare..
Ni undrar säkert lika mkt som jag och mig själv hur vi spenderat dessa?
Hade en tanke, en plan, t.o.m på ett papper, nedskrivet. Det är så vi brukar göra det.. Skriva ned, och sedan utföra.
Utfallet blev: tanken var god, utförandet sämre.
Mycket möjligt att det såg ganska bra ut också, boken hade ju trotts allt rätt sida uppslagen och med en helt okej placering, i knäet. Det som kan vara anmärkningsvärt in this case var nog att jävlar vad gott jag sov.
Sen kom Harry... och hennes cp, psykplingningar på dörrklockan som hade fått jävlar jesus himself att stypa henne. Harry, va fan?!
Grahn, min co;owner verkar vara trött igår, trött idag.
Tror det är PE förvållat, måste ta ett snack med PE, så här kan det inte fortsätta.
Grahn syns till, men verkar inte, och när hon verkar och gestaltar sig som människa, jaa då jävlar.
Nej, inte alls faktiskt.
Då är hon smurf och odlar morötter i smurfvillage, på riktigt alltså. Grahn för fan, gör dig av med applikationen/spelet och lev lite. Emma är faktiskt ganska kul att hänga med..
Vi hade ispractise, alldeles för precis inte så länge sen. Det var en mellanmjölk träning.
Imorgon är det gameday, and im stoooked! Lets make it a comeback!
jajaja, så kul var det.. osv osv.. ni får klara er utan bild.
emje
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback