Roomie

Detikerar ett helt inlägg till min room8, just 'cause she asked och bara för att hon är så bra.
Vi går ganska way back in time as friends, nästan så långt bak att jag knappt minns det.
Eller, klart jag minns det. Det var i en buss, på ett säte längs en norrlandsväg för cirkus, damn, kan det vara sex års sedan?
Det var på den tiden då båda spelade i modotröjan, och livet var en hannah montana film.
Sedan dess har mången hotellnätter delats..
vi brukar prata
vi brukar data
vi brukar prata
vi brukar data
men mest av allt så brukar vi skratta.
Hon är ganska kul och jag är också ganska kul, tillsammans blir vi kulast!

Har massa, massa bilder på Grahm. Hon upptar nästan en tredjedel av mitt bildbibliotek på telefonen
men avstår från att göra dessa officiella.
För det är egentligen inte Erika Grahm jag har på bild då, utan
dj margarin.


Detta är dock en helt okej bild, tagen i Canada, Cal-gärry(otto). Emma, Grahm och Grahn.



Idag ritade hon en fin skylt, vi placerade den på tv:n. Sen knäppte vi kort på den.



hörs hej. emma
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback