It takes two to tango0.

Det här med livet, osv osv...
Ingen idé att gräva sig djupare, än att konstatera att livet fortskrider.
Så var det med det osso gick livet vidare...

Vi vann igår.
Inte en övertygande vinst, men vi vann.
Hade 0-1 i röven inför andra, 4 min senare hade vi vänt matchen och allt talade för oss...sen kom ambulansen.
Grahn gjorde några gamewinning saves i sista och när "the fat lady sang" stod det 3-2 på tavlan i vår favör.
Och sen så blev det juluppehåll, och ni finner oss överst i tabellen.
Vi firar alltså jul som serieledare, göttepåse!

Dagen efter, idag alltså, är vi inte skit pepp på livet.
Trött när jag gick och la mig, ännu tröttare när klockan ringde imorse, och for sure tröttaste promenaden ever till skolan.
Läraren gjorde mig trött, lärarens krulliga hår gjorde mig ännu tröttare, tröttast blev jag av lärarens dialekt.
Dagen har kort och gott, gått i harrys tecken. Då Harry under små timmarna, när vi fortarande sitter med plugg upp till halsgropen skjuter in med kommentaren "jeg gleder mig till nationaldagen". Kan inte mer än att instämma.


Sen kom Sanna förbi, jag bjöd på mat, Sanna på ett glas vin.
Allting blev så enkelt då, när jag tänker efter så.
Vi slapp ringa 112, och klockan blev typ fem i två.









före.. esten så köm vi fram till att intelligenta människor är attraktivta

/ema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback