Home

Tillbaka till Läkerol, min hockeyutrustning, soffan, sängen, grillen, mitt hem. Helt underbara dagar har ja haft hemma i Östansjö, Men nu var de skönt att komma hem till Gävle igen, mitt hem.
Bilresan hem tog 3 timmar. Blåsigt, snöigt och halt var vad vägen bjöd på idag. Men de gick bra. Och ja kom hem innanför dörren och kände lukten av mig, min lukt. åå vad ja är glad att vara hemma igen! Ja tycker om mitt hem.
Bästa julklappen vi alla fick var när Hugo tog sina första steg, helt underbara steg. Han gick till årets julklapp som var ett tåg som han kan både sitta på och gå med, stolt kille.
Stolt lite herre.
Världens bästa, båda två.
Grahn
Kommentarer
Postat av: Kärran

Kom igen nu brudar, ge oss lite update! :)

2010-12-30 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback