Det är hit man kommer..



Onsdag och gameday.
Har bara en, två..sju saker att uträtta innan matchsamling.
Better get things started.
Vi möter Leksand, klockan nittohundra, läkerol arena.

Kan hända att jag har en plan för idag, tanken är att ni också ska kunna ta del utav den.
Om jag anväder mina timmar rätt, kan det hända att jag sätter planen i bruk. Typ en surprise. Lite beror också på tjejen i graven bredvid. Heja på henne lite, hon verkar ha fått lite grus i stövlarna.

Grahn, berätta..
Åt du dina potatisar igår? har du trashat smurfvillage ännu?
hur länge hade du tänkt sova idag då, tänkte du? klockan är 60 sek från att slå sovmorgon.
Har du tagit sovmorgon Grahn?


Det här är min lillebror, den ena.
Det här är Fredrik, hälsa på Fredrik.










emje
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback