Dead

Denna vecka har bjudit på många nya upplevelser. Började med att jobba, ja ni läste rätt både nu och i inlägget som Emma skrev, fick hoppa in och vikariera lite på en förskola. Ja de var konstigt att bara komma in och jobba så där på en främmande ort och främmande människor, som dessutom trodde ja visste allt om deras förskola. Ja tog mig igenom dagen tack vare kaffet som dom faktiskt bjöd på, snällt!
Igår var ja död, och då menar ja PE död, han körde slut på mig redan på första passet, sen visade de sig att ja var tvungen att vara på även andra passet också, spykänslan i halsen bara blev större och större, och en tränare som skriker ta i då, för i helvete. Ja gjorde mitt yttersta men efter 45 minuter på andra passet fick ja kliva av, han märkte att de är slut på allt i min kropp och när ja ska gå av säger han 6x6 i trappen då. -Fy fan vad ja älskar dig just nu PE, fick han till svars av mig, ja var så trött, så trött. Men ja tog igenom mig passen.
När ja kom hem tröck ja matlådan väldigt snabbt, tänkte att en film skulle vara skönt att se på, somnade nog efter 3 minuter, men när ja vaknar ligger ja i sängen, har tagit av mig ena strumpan och t-shirten men har kvar mjukisarna på mig. Ja hade då 9 missade samtal och 4 sms, och har har verkligen inte hört ett dugg. telefonen låg i mina byxor så den låg verkligen nära mig. Ja sov bara i 3 timmar, hehe.
Emma, ja åt mina potatisar igår. Smurf village har ja kvar, ja har bara några levels kvar så är ja klar, får se om ja behåller de. ja tänker så här kan ja ju spela när du är i skolan :) För annars vet du att ja alltid vill göra saker med dig.
De blev ingen sovmorgon ja gick upp halv 9 och tog mig en morgonpromenad på en timma och tretiominuter. Vilket ockås hör till rutinerna innan match.
Jätte skönt morgonpromenad väder!
Grahn
Kommentarer
Postat av: Brallan

Jag vill också träna.. piss också..Jag vill inte ha någon energi kvar. Det är ju typ livet!

2010-12-10 @ 03:00:19
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback