Dam.

Sitter här i min soffa som ja igentligen inte tycker om. Ja mår inte så bra! Både ja och Emma har feber och har nog smittat varandra. För mycket bloggande på oss!
Tillbaka till soffan, ja hatar verkligen min soffa den är oskön, har plankor som är i vägen för en 4 person att sitta med en och de är bara anpassad till tre personer, varför kastar ja så mycket skit på min soffa då, för just den här veckan har ja suttut aldeles för många timmar i den.
Så just nu sitter ja och dricken en kopp kaffe i min hatade soffa och tänker så här, de ska ja göra resten av dagen eftersom en vis person inte låter min träna idag. Säger inte vem. Ni vet nog!
Om ni ens tänker tanken på att trycka ner min Vågen kopp kommer att åka på stryk de är den bästa muggen som finns som har hängt med sen barnsbenen som ja aldrig kommer att svika! Love!
Alice, julkalendern handlade om att dom flyttade till sitt nya fina hotel, Kenny var inte med och glänste och ja börjar undra fall de verkligen kommer att bli en hit av denna kalender, tråkigt avsnitt idag också, dam!
/ Grahn
Kommentarer
Postat av: Alice

Asså, jag vill seeeee.. känner mig som 8 år igen.. eller typ 17.. ;)

2010-12-04 @ 03:00:28
URL: http://buttahara.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag tror det kommer bli bra

2010-12-04 @ 03:00:49
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback