Måndag

Dagen i sig har varit mycket fart mindre fart och sen fart igen. Började med att köra mitt första träningspass av mitt nya träningsprogram, jag kan ju säga att hoppen och sprinten gjorde sitt för att de skulle medverka att bli träningsvärk i mina ben. Baksida lår är värst. Men man överlever ju som tur är.
Fortsatte med att äta lunch och sen kom våran dagliga däckning, både jag och Jossan tittade på varandra och sa -Vi sover en stund va. Blev vist en och en halv timme, och skönt var de. Skjutsade ner Jossan och Lille man till Arlanda gör att möta upp mamma och pappa som varit på cypern, underbart att träffa er igen. De var dagen i nästan alla ditaljer. Avslutade kvällen med att titta Titanic med Emilia :) Hon är bra min kompis.
Nu ska jag sova. Och detta var ett tråkigt inlägg vet men ni får stå ut med de för denna gång. Hörs.
PS, de kommer mer bilder från Thailand imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback