var det dags igen kanske..

jag kan väl inte skryta om att vi är så bra på att uppdatera just nu. Men just nu drar jag fingret ut och skriver några rader. Jag har nog kommit in i ett mars chock tillstånd. Ja ni vet shit är det redan mars, vart har tiden tagit vägen osv. Exakt så känner jag nu, och bloggandet har kommit lite på sidan av pga det.

Men idag så har jag varit på sjukhuset och fått såna här nålar i min kropp, var läskigt. Akupuntur kanske det heter va? Det läskigaste var bara när hon tröck in nålen och skruvade på dom, det gjorde ont. Vidare med bussen mot stan för att mötta upp Emilia som jobbade sina två hårda timmar på donken, vi lunchande faktiskt idag på nian vilket belv en succe. Mums. Ner mot hallen för ett gym pass, hem fixa sig för att sedan se Brynäs som mötte Södertälje idag. Där hände det grejer. Många spelare som fick sig några smällar och några mål som är diskuterbara. Men en lång match som var bäde kul och rolig att titta på. Och Brynäs vann på straffar :) Yeaa.





Detta var min dag, Hur har din sätt ut?

Grahn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback