Ordet är mys.

Mysiga dagar har det varit. I lördags kom syster och lilla Hugo hitt. Vi har i stort sätt bara myst med varandra och fått lite tid tillsammans som var aldeles för länge sen. I lördags var vi ute och åkte pulka och lekte i lekparken. Söndags så fortsatte vi med det lekandet i fart, for till Lek o bus landet, det var roligt, men vad död man blev. Jobbigt att både krypa klättra och ha en lite kille med sigsom också behöver lite hjälp att ta sig överallt. Men roligt hade vi. Söndagen fortsatte med match och Hugo blev en favorit hos tjejerna till och med vaktmästaren charmade han. Han fick sin riktiga hockeyklubba av Wearn, som han nu är ganska så bra vän med, och mer vän ska ha bli med den.
Måndagen kom och vi åkte in med bussen till stan för att kolla läget och att Jossan skulle köpa sin lite nya kläder för sina julklapps present kort, var på tiden tycker jag! Åt en riktgt vidrig sallad på stan som inte alls var god. Båda två var besvikna men tur att det var från RC så vi slapp ge fult pris för båda två. Sen har vi bara myst. Så ordet mys kan vi sammanfatta mina senaste dagar, skönt och behövligt.
Idag har Hugo även fått en till klubba, en klubba som kommer bli favoriten för det är e rhight klubba, Hugo sak bli en högerskytt.
Imorgon kommer syster och hugo åka hem, jag kommer sakna dom. Hugo och jag är bästa vänner och har lekt hela dagarna, vem ska jag nu leka med. Ja ska skaffa mig ett eget barn.
Förövrigt älskar jag verkligen min Syster och Hugo. Slutpratat, njut av bilderna.

Jag har någonting jag längtar efter.

'







Sara
Kommentarer
Postat av: nathalie

dom raraste i världen :D :D

2011-03-07 @ 21:09:04
URL: http://giftigmamma.blogg.se/
Postat av: Lillen

Klart han ska bli högerskytt. Right betyder ju rätt. Snart är vi där.

2011-03-11 @ 02:18:36
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback