Tiden kom ikapp mig

Tiden kom, tiden visade semifinal i nörrköping, Vi spelde oss till en final, finalen blev jämn väldigt jämn, förlust i sadden. Surt och tiden funderingarna och tankarna har gått hela veckan, vad kunde man ha gjort annorlunda vad skulle man inte gjort. Vet ni, man kan inte göra någonting åt de som hänt och de har jag funderat ut denna vecka, smart va. Jag vet i alla fall att jag ska vara jävligt nöjd med min säsong. Jätte stolt över mitt pris i finalen. Och jag är så otroligt stolt över mina lagkompisar, ni är bäst. Och väldigt stolt att jag får vara del av er.

Nu är jag hemma i Östansjö vilar upp mig mot nya äventyr vm läger och vm, och ett annat stort äventyr.

Hugo är stor och äter till och med sin mat själv, vart tog lilla Hugo vägen de är frågan. Jossan är menar mini jossan och får absolut inte gå ner mer i vikt nu. Alice har samma damp som vanligt, mamma och pappa älskar fortfarande sina fotöljer, sammanfattning från Ö-sjö. Hörs.

Har ingen dator med mig, där mera inga bilder!

Sara
Kommentarer
Postat av: Lillen

Trodde du menade mig först... ;)

2011-04-01 @ 09:25:44
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback