2010.

Ja skulle vilja sammanfatta mitt år 2010.

2010 skulle bli det absolut bästa året någonsin, de hände saker som man inte ville skulle hända och de hände saker som är de bästa som hänt mig.

Vi kan börja med OS 2010, var en stor besvikelse, men de aboslut häfitgaste ja varit med om, den 13 februari födds lilla Hugo exakt samma tid som ja går in på os invigningen. Kanske de absolut största ögonblicket för både mig och min familj. Ja gjorde en tatooering för ett tag sen för att symbolisera att ja och Hugo har någonting väldigt stort tillsammans min absolut störtsata dag hit tills.



Ja sommarjobbade med dom kanske skönaste jobbarkompisarna och min bror Kent, fruktansvärt glad att ja har fått bättre kontakt än någonsin med honom och vi är ganska så lika du och ja fast vi inte vill tro de själva. Tillbaka till jobbet ja krassade en hel del tvättmaskiner i sommras och de var nog inte ja som fick ta all den skiten utan brodern.



Ja gjorde helt klart mitt bästa beslut i mitt liv att skriva på för Brynäs och flytta till gävle. Livet som ja hade i Linköping var inte bra, och ja har inte mått så här bra som jag gör nu sen ja bodde hemma i Östansjö med mamma och pappa. Brynäs är de absolut bästa laget ja spelat i och ja tycker verkligen om alla i laget. Den sammanhållningen som är i laget har ja inte upplevt i något annat lag innan. Underbart.
Ja har fått kanske de bästa personen vid min sida som ställer upp på mig i alla lägen, en person som verkligen vill hjälpa mig för att nå mitt mål, inte bara på isen. Jag har blivit en mycket bättre person och de är tack vare dig.



2010 har ändå varit ett stort år för mig och ja är fruktansvärt stort över allt ja varit med om.
2011 har börjat bra, spealde min 100 landskamp och kommer snart att spela 20 matcher med Brynäs.



Grahn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback