Sleep ?

Sova ja, jag skulle vilja ha smönpiller har sovit som en säck potatis i natt. Sovit kanske 5 timmar. Vet inte varför men har några saker i mitt huvud som jag inte har något svar på. Kan vara det. Kl 3 i natt satt jag i alla fall i soffa och åt mig en natt macka, det var ju mysigt det också, slog på tv men inte ett skit bjöds det på. Jag bestämmde mig för att lyssna vidare på min ljudbok jag håller på med, somnade till slut och när klockan ringde imorse stängde jag av den och somnade om. Så jag fick i alla fall sova lite. Morgon promenade skippar jag idag, jag koncentrerade mig på att göra en väldit bra fukost i stället. Jag bjöd mig själv på macka, ägg, grött, mjölk, ljuse och pankakor. Ja det var nästan så det var hotelfrukost och gott var det.

All i need is you.


Sara 9 år.

Grahn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback