Dom vet hur man sover.

Björn ett och björn två, ja dom vet hur man kan sova. Dom somnade två sekunder efter att let's dance hade slutat. Och jag låg i mitt lilla sovrum med min dator, tänkte kanske dags att sova, försökte men gick så där va. Ja björnarna är ju som sagt mina föräldrar och det där med att sova det kan dom, jag skulle vilja lära mig hur man sover så skönt som det låter att dom gör. Ibland då jävlar sover jag skönt, som tex mina sovstunder på dagen men att sova så skönt på natten ja de är ovanligt.

Annars då, match idag mot Modo hemma, vi spelar i älskade B hallen och de är ju awesome, älskar B hallen. Innan det blir det att färga mitt hår som är alldeles för brunt, sen ner till hallen kolla lite hämta en sak. Sen är de ju mat och fan samling, vilken underbar dag, japp.

Nu har jag en stressad mamma, som alltid, nu ska de färgas. Hörs




Grahn
Kommentarer
Postat av: Aliiice - Aliiice+ Johanna

jag vill se mer bilder från den där dagen, jag menar, Emma har ingen mössa på sig.

2011-01-25 @ 08:56:27
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback