Väldigt långt borta

Idag väntade det sig en lång bussresa. Inte mår jag dåligt över det. Jag älskar verkligen att åka buss. Jag har alltid med mig min kudde och somnar så fort jag slår ner huvudet och jag tror det är tack vare alla bra låtar jag har i min ipod som får mig att slappna av. Egentligen så är det inte mina låtar, jag är väldigt dålig på musik ska jag erkänna och jag tycker om Emmas musik väldigt mycket så hon fixar det där åt mig, Emma är snäll hon. Jag gjorde ett väldigt ego inlägg förra blogg inlägget, då jag bara la ut bilder på mig själv. Ja ibland måste man väl tycka om sig själv.
Men just idag ska jag lägga ut en bild bara på min underbara vän Emma.

Idag som sagt bussen gick mot Ö-vik, för match mot Modo. Vi vann med 2-1 och det var självklart sjukt skönt. Men nu sitter vi i bussen igen på väg mot mer norrland, nu mera Piteå. Ja Piteå. Orka Piteå, ne men vad gör man inte för att göra det man älskar, ja vi åker 60 mil för att spela lite hockey, ja det är sjukt, men vi älskar det all i hoppa.

Och förövrigt spelar jag med världens bästa lag, bara så ni vet!





Grahn
Kommentarer
Postat av: Johanna

men vart är gilla knappen?

2011-02-26 @ 07:33:35
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback