Inte alls.

Åt min frukost vid halv 11 kvart i 11. Värbehövlig sovmorgon. Fast vid halv 10 satte jag på en film och kollade på. Otroligt skönt att ligga kvar i sängen och känna att man verkligen inte behöver gå upp.
Efter min fukost har det bara bjudit på musik. Såna här dagar är bara skönt att ha en gång i veckan, och idag passade jag in den på en fredag, underbart.

Emma den lilla skiten ligger på massagebänken om 30 min och ska unna sig helkroppsmassge med hennes mamma. Inte alls bitter och avundsjuk. Nej nej. Jag är glad att jag ska träna vid halv 3. jaja. Ja det är jag, men jag hade ju inte tackat nej till att få helkroppsmassage. hmm.

Nu ska det bjudas mer på musik, love it är ju typ den bästa musiken.



Grahn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback