Thiland del 1

Thailand kan vi beskriva med ett enda ord, Awesome. Man kan inte göra mycket annat än att säga att man älskade att vara där. Kan inte säga heller att Thailand gjorde mig besviken någonstans. Eller jo Realy gjorde mig besviken på ena träsk sidan. Annars vad ska man säga de, älskar de. Jag tror vi alla älskade Phi Phi mest. De var mest för ungdomar, men annars var allt toppen.
Jag kommer lägga in lite bilder varje dag och säga vad vi gjort dage för dag.
Nu kommer dom första två dagarna då vi var i Ao Nang.


Väl framme i Bankok, vi åt på MCD. Milla hoppas du känner dig nöjd :) Flög vidare samma dag mot Krabi.


Öl, ja de var typ hela resan.


Första dagen gjorde vi utflykt till Chicken iland och Poda.


Ute på havet med båten.


Alice bjöd oss på lite munspel på Chicken iland.


Kvällen fortsatte med lite Chang :)

De jag har att bjuda på idag, nu förbereder jag mig på att dö på brottningen ikväll, men de gör ju inge då världen går under på lördag hehe. De kommer gå bra hoppas jag!

Sara

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka härliga kort du har taget. hoppas det blir flera kort så man kan se hur ni har haft det. massor av kramar...<3

2011-05-25 @ 06:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback