Phi

Dagen till ära ska jag springa intervaller. Jag ska dra mig utåt när jag är klar med detta blogg inlägg. Jag ska springa monster intervaller. De är mysigt det.
Igår hade jag en dag för mig själv, tills milla kom, vi nördade Super Mario och vi ägde tills spelt började balla ur, färgen försvinner, de suger. Vi får lösa de för vi måste förbi värld tre på ett enkelt sätt.
Idag ska vi ta de lika lungt som vi brukar göra en söndag, de är ju faktistk bode säsongs premiär på solsidan, och sen är de ju final i bb vilken tv dag vi har framför oss.
Ja, nu är de väl dags, Tjeeena döden.

Tänkte att lite bilder får Thailand skulle passa bra för er..


Stranden, taget från poolen.


Alice solar, men tror hon sanrt blir attakerad av en flygande Grahn på ryggen.


Phi Phis gator.


Skoghen chillar.


Emma smyger sig in i bilden :)

Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback