Dåligt

Ja hur ska jag förklara detta dåligt, mycket dåliga, superdåliga jätte dåliga uppdateringen. Jag har faktiskt ingen bra förklaring, men kanske kan ljuga ihop en ganska så bra!

Emma hon har ju sina gruvfingrar långt upp i saken där bak. Men jag förstår henne, hon jobbar och sliter. Vilket jag också har börjat gjort. Men tillbaka till ursäkten. Jag har ju faktistk tränat, ( borde inte vara en ursäkt ) mm, jag har ju sovit, ( dåligt ) jag har ju ätit (också riktgt dåligt).
Ne men jag ska vara ärlig mot er, jag har inte orkar jag har varit trött då jag började jobba för tre veckor sen, tiden har jag inte spenderat vid mon Book. Utan vid huvudkudden där jag har vilat upp mig för nästa dags städande. Ja just de jag jobbar på hotel, mycket städa och bädda, men de är roligt!
Nu har de ju också varit midsommarafton, jag ska vara ärlig, jag hatar midsommarafton föruom att vara med min familj, annars är de bara skit.

Tänkte ni ville kolla lite på min Hugo.. De vill ni jag lovar.


Barnvakt åt honom då busade vi i 2 timmar, hoppade i sängen ät godis skrattade låg på golvet. Ja ni förstår.


Han har blivit mer bortskämd än vad jag var, jag är ledsen!


Väldigt mysig när han är ny badad.


Ja, detta är Hugo.


Årets tradition.


Alice, är inte så lite som hon ser ut att vara..


Ja detta är världens bästa far och morfar.. Hugo är söt.

Sara
Kommentarer
Postat av: älice

fantastiskt fina bilder du tar Sara. Ni kanske rent utav har tagit lite sommarlov?

2011-06-28 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback