ZEBROR







Fredrik, den andre Philip.
Fredrik & Philip. Eller Philip och Fredrik, bestäm du.

Måndagen susade förbi, eller snusades förbi.
Effektiv har jag varit, eller det känns som jag har varit effektiv i alla fall.
Men jag kanske ljuger?
För snusdosan ljuger aldrig. Skulle jag tala sanning så hade jag inte behövt ta mig till statoil det första jag gör när jag vaknar imorgon för att köpa en ny. Drar slutsatsen att jag har nog inte varit så jävla effektiv, om jag hunnit peta ut & in en hel dosa idag. Jag ljög alltså. Men jag har kännt mig effektiv.
Låt se, statoil öppnar alltså om 8 timmar. Var stark, Emma.

nej, men vi hörs imorgon.

emma
Kommentarer
Postat av: skögh

eller så snyyyysar man inte

2011-02-01 @ 03:55:34
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback