Vill ni ha en rubrik ?

Ja hur ska man sammanfatta denna dag. Väldigt lite har hänt, men det som har hänt har varit både kul och roligt. Började dagen med att vara med på prolympias hockeyhögstadiet, tanken är att jag ska vara med och hjälpa pe mannen. Ja idag kollade jag bara lite hur han gör. Så nästa vecka, ska ja till och med rita en övning själv, kan bli läskigt. Har ju faktiskt aldrig ritat på en så där tavla innan. Ja killar kan bli roligt att se!
Fortsatte in i gymmet, körde lite, stretchade lite, pratade lite skit. ja som ett vanligt gym pass, fast med bra tempo.

Gick hem satte mig i soffan, och jag sitter fortfarade kvar. Blev lite kaffe. Blev några godisar. Mycket musik och mycket dator, helt själv. Kan nog behövas eftersom mina kära föräldrar kommer vilken sekund som helst och väldgästar mig tills på söndag. Ja det där med att ha folk här hela tiden är lite jobbigt. Men det är ju mian föräldrar så det kommer liksom gå bra!

"Ger man någon sin hand vill man gärna ha lite tillbaka" - Dagens citat.




Grahn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback