Vilken dag.

Vilken dag.

Började dagen med att sova tolvtimmar, kankse de skönaste sömen på väldigt länge.
Dagen fortsatte med att väldigt fint sms av någon som gör mig väldigt glad.
Dagen fortsatte vidare med ett väldigt djup samtal vilket reducerade i att jag skulle ut och sparka ut mig all ilska i kroppen och dom som fick ta ilskan var alla fina snöskottade högar, väldigt skönt och nu har ja fått bort allt. Allt är borta, bara så där phuuuff. Låter enkelt va, men de är en som är helt unerbar och hjälper mig så sjukt mycket.
Dagen rullade vidare med Kyckling curysås och ris, låter gott va, De var det också.
Dagen fortsatte ner mot hallen för att gå igenom nytt fysprogram och vara med och hjälpa pe mannen med lite småknoddar som precis fått på sig målvaktsutrustningen och vill gärna lära sig lite knep för att komma vidare i utvecklingen.
Fortsatte med att träna ett pass med laget, hur fint som helst att träna med er igen :)
Rullade mot staden efter träningen mot kycklingsalladen och bio med mina favoriter Emma och Emilia. Filmen var helt okej ganska så djup. Som allt annat idag. Men de är helt okej eftersom allt är phuuuuff borta.

Lycka till, Kram.


Att ha glädjen är de kanske bästa som finns. Tack, kram.

Grahn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback