Vanliga måndag.

Livet är som vanligt, tidiga mornar, kaffe is. Ja idag drog jag mig ur sängen lite för sent, kom sen till prolympia men inte gjorde det någonting, förutom lite skäll att de inte var tillåtet. jaja. Fick mig en kopp kaffe sen var man tillbaka till livet igen. I natt har jag i alla fall sovit, väldigt bra. Kanske för att jag sovit dåligt till natten i söndags. För i natt sov jag så där bra som jag vill sova alla nätter.
Nu blir det att dra mig neråt läkerol. var mig en sväng till stan för att kolla om min iphone 4 hade kommit men inte. Onsdag sa han, jag litar på dig nu. annars blir jag så här besviken igen, som idag.

Långt eller kort hår till sommaren?
Grahn
Kommentarer
Postat av: mamma

långt hår du är så fin i det.kram <3<3<3

2011-01-31 @ 18:23:55
Postat av: Elaya

jag röstar brynäs-frillan

2011-01-31 @ 21:22:51
URL: http://livefromcampus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kort.

2011-04-18 @ 12:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback