Söndag

Både jag och Emma har lite små jobbigt med att skriva just nu. Vi har slut på bilder och känner att de inte finns så mycket att säga när man inte har några snygga bilder att visa upp.
Men skit samma, jag gör ett försök och tänkte berätta för er att idag är det matchdag igen, Munksund hemma.
Gick så där igår, vi behöver nog inte prata om det. Förluts i alla fall med 0-3.

Tog som vanligt min morgonpromenad, kan vara den bästa tiden på dagen, då man får rensa sitt lilla huvud med tankar och bara vara för sig själv, med den musiken man älskar.
Ja nu då, vad händer. Jag sitter i min soffa lär väl snart ta tag i mig själv för att göra mig i ordning för match, värma en matlåda och dicka lite vatten.

Slut på ider vad man ska skriva, så jag eller Emma lär väl skriva i kväll hur det gick för oss, Önska oss lycka till.

Hörs.



Grahn
Kommentarer
Postat av: Aliiice

Hur kan du säga att ni inte har några snygga bilder att lägga upp. Så bläddrar man ner och ser den här? :D Tack för bilden. och lycka till, puss :)

2011-01-23 @ 12:43:14
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback