Chill it

Ja lång dag har det varit idag. Blev lite hängig igår, vilade dagen idag. Ja vila kan man säga att jag har gjort. Somnade till Salt, filmen. Jag kan ju inte riktigt säga vad den handlar om för jag såg säkert om jag skulle gissa 5 minuter och 32 sekunder av filmen. Man blir trött av att inte göra någonting, fast jag har faktiskt varit på en timmes promenad ute i solen, satt still och solade lite på en bänk i ca 15 minuter, se fall man kanske har fått lite färg i ansiktet till i morgon. Det skulle ju har varit fint. Men det tror jag inte.
I morgon blir det prolympia och träning, skönt att komma igång igen efter två dagars vila. Tråkigt att veta att laget tränar och en annan ligger i soffan hemma och kollar film, det gör ont. Jag fick gå ner och kolla träningen om jag ville, men tog mig en sväng till statiol köpte en godis påse och nu sitter jag och kollar på Salt, eller nu ljuger jag, jag ska börja kolla på de nu. Och äta mina godisar, gott.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan under mitt täcke och mysa till filmen, synd bara att man är själv.
Hörs.
Grahn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback